• Voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending in Nederland v.a. € 45
  • Drukte bij Post.nl kan voor vertraging zorgen

Terug

Contact

Neem contact met ons op

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen) 

Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar via e-mail, je kunt het formulier op deze pagina invullen.

Inner Vitamins

Vissersweg 1
4306 NS Nieuwerkerk
Tel: 0111-451034
[email protected]

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veelgestelde vragen

1.1 Hoe maak ik een account aan?

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar inloggen boven aan de pagina en kies voor account aanmaken.

De velden met een rood sterretje * zijn verplicht om in te vullen.

Je maakt vervolgens een wachtwoord aan (dit doe je twee keer) en bevestig het wachtwoord.

Tip: gebruik een wachtwoord wat je makkelijk kunt onthouden zodat je de volgende keer eenvoudig kunt inloggen.

Onder Algemene voorwaarden en privacy disclaimer zie je de volgende regel staan:

    Ik accepteer de algemene voorwaarden en heb de disclaimer gelezen.

Voordat je de voorwaarden accepteert kun je deze rustig doorlezen.

Als je akkoord gaat dien je een vinkje te zetten in het vakje wat voor deze regel staat.

Klik op registeren en je account is voltooid!

1.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je op wachtwoord vergeten klikt dan kun je je emailadres invullen.

Wij sturen je binnen een paar minuten een link om jouw wachtwoord te resetten.

Als je op de link klikt die in de email meegestuurd wordt, dan kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Mocht je geen email hebben gekregen, dan is het mogelijk dat deze in jouw ongewenste email terecht is gekomen.

1.3 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zal je een email ontvangen met track & trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van PostNL.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Via deze link: https://www.innervitamins.nl/service/payment-methods/  vind je alle informatie over betalingen.

1.5 Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox).

1.6 Moet ik verzendkosten betalen?

De bestelling wordt GRATIS verzonden v.a. € 45,00 onder de €45,00 brengen wij € 3,50 in rekening.

Via deze link kan je meer informatie terugvinden over verzenden en retourneren:

https://www.innervitamins.nl/service/shipping-returns/

1.7 Ik wil iets terugsturen / retourneren

1.8 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor 15:00 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde werkdag verzonden.

1.9 Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track &Trace code via de e-mail.

1.10 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Op onze webshop vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden.

Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om je bestelling op te zoeken via de Track & Trace code. Door middel van de Track & Trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.


Mocht de Track & Trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan vragen wij om contact op te nemen met onze klantenservice.

1.11 Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief en waar kan ik mijzelf aanmelden?

Via deze link kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief:

https://www.innervitamins.nl/service/schrijf-u-in-voor-de-nieuwsbrief/

Laat je inspireren en blijf op de hoogte van onze speciale acties, gezondheidstips, recepten en onze nieuwe producten. (ca. 12 keer per jaar)

1.12 Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen, hoe meld ik mijzelf af?

Onderaan elke nieuwsbrief die je ontvangt, staat de mogelijkheid om je af te melden. Zodra je op 'afmelden' klikt, ontvang je onze nieuwsbrief niet meer.

1.13 Mijn vraag staat hier niet bij?

Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen).  Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar via e-mail, je kan via deze link: https://www.innervitamins.nl/service/  het contactformulier invullen.

1.14 Hoe kan ik contact opnemen?

Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen). Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar via e-mail je kan via deze link: https://www.innervitamins.nl/service/ het contactformulier invullen. Wij streven ernaar om je vraag dezelfde dag nog te beantwoorden.

1.15 Ik heb een klacht, wat nu?

Indien je onverhoopt- een klacht hebt, dan horen we dat graag. Wij zullen er alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. Je kunt contact opnemen via [email protected]

Wij streven ernaar om je email binnen enkele uren te beantwoorden. Je krijgt in ieder geval binnen 24 uur een reactie. Uiteraard kan je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Inner Vitamins 8,8 / 10 - 74 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »
    }