• Voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending in Nederland v.a. € 45
  • Klanten beoordelen ons met een 9

Terug

Veelgestelde vragen - Innervitamins

Veelgestelde vragen


1. Veelgestelde vragen

1.1 Mijn capsules hebben een ineens een groene kleur, hoe kan dit?

Veel van onze capsules zijn van chlorofyl gemaakt. Chlorofyl is het groene pigment in planten dat een belangrijke rol speelt in de gezondheid van de plant. Chlorofyl staat bekend om zijn rijkdom aan antioxidanten en essentiële vitaminen en mineralen, en heeft ontstekingsremmende eigenschappen. 
Kijk voor meer informatie op ons blog: https://www.innervitamins.nl/blogs/inspiratie/nieuw-capsules-van-chlorofyl/

 

 

1.2 Hoe maak ik een account aan?

Ga naar inloggen boven aan de pagina en kies voor account aanmaken.
De velden met een rood sterretje * zijn verplicht om in te vullen.
Je maakt vervolgens een wachtwoord aan (dit doe je twee keer) en bevestig het wachtwoord.
Tip: gebruik een wachtwoord wat je makkelijk kunt onthouden zodat je de volgende keer eenvoudig kunt inloggen.

Onder Algemene voorwaarden en privacy disclaimer zie je de volgende regel staan:

    Ik accepteer de algemene voorwaarden en heb de disclaimer gelezen.

Voordat je de voorwaarden accepteert kun je deze rustig doorlezen.
Als je akkoord gaat dien je een vinkje te zetten in het vakje wat voor deze regel staat.
Klik op registeren en je account is voltooid!

1.3 Wat is mijn account?

Mijn account is jouw persoonlijke klantomgeving waar binnen je jouw bestelgeschiedenis kunt inzien en jouw adresboek kunt beheren.

1.4 Ik heb geen account, waar vind ik mijn bestelling terug als gast?

Je kunt de bestelling terugvinden in de bestelbevestiging in jouw email. Je kan alsnog een account aanmaken door in te loggen met jouw emailadres als gebruikersnaam en dan te kiezen voor wachtwoord vergeten. Je ontvangt nu een email om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je hebt nu een account aangemaakt.

 

1.5 Wat is mijn ordernummer?

Het ordernummer is een combinatie van de letters ‘ORD’ en 5 cijfers. Jouw ordernummer vind je in jouw bestelbevestiging, op je factuur en op de pakbon.

1.6 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je op wachtwoord vergeten klikt dan kun je je emailadres invullen.
Wij sturen je binnen een paar minuten een link om jouw wachtwoord te resetten.
Als je op de link klikt die in de email meegestuurd wordt, dan kun je een nieuw wachtwoord instellen.
Mocht je geen email hebben gekregen, dan is het mogelijk dat deze in jouw ongewenste email terecht is gekomen.

1.7 Moet ik verzendkosten betalen?

De bestelling wordt GRATIS verzonden v.a. € 45,00
Onder de €45,00 brengen wij € 3,50 in rekening.

Via onderstaande link kun je meer informatie terugvinden over verzenden en retourneren:
Verzenden & retourneren

1.8 Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox).

1.9 Waar kan ik mijn bestelling terugvinden?

Je kunt jouw bestelling terugvinden in jouw account, indien je een account hebt aangemaakt. Indien je geen account hebt aangemaakt, kun je jouw bestelling terugvinden in jouw mailbox. Direct na de bestelling heb je een bestelbevestiging ontvangen, met een overzicht van jouw bestelling. 

1.10 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Via deze link: Bestellen en betalen  vind je alle informatie over betalingen.

1.11 Ik kan niet betalen met Riverty?

De betaalplicht voor je bestelling ligt bij Riverty. Om deze reden raden wij je aan om bij problemen contact op te nemen met de klantenservice van Riverty: https://www.riverty.com/nl-nl/

1.12 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je wordt op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling door middel van e-mails. Je krijgt meteen na het plaatsen van jouw bestelling een bestelbevestiging. Zodra je bestelling bij PostNL is aangeboden ontvang je een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van PostNL waarmee je jouw bestelling verder kunt volgen. Is het jou ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van jouw bestelling is, dan kun je contact opnemen met ons per mail [email protected] of telefonisch 0111-451034.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.


1.13 Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track &Trace code via de e-mail.

1.14 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor 15:00 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde werkdag verzonden.

1.15 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Op onze webshop vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden.

Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om je bestelling op te zoeken via de Track & Trace code. Door middel van de Track & Trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is en wat de nieuwe leverdatum is.

Mocht de Track & Trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd, echter heb je niets ontvangen? Dan vragen wij om contact op te nemen met onze klantenservice per mail [email protected] of telefonisch 0111-451034.

1.16 Ik wil iets terugsturen / retourneren

Hier vind je de informatie: Verzenden en retourneren

Gebruik voor het retourneren van jouw bestelling altijd het retourformulier. Het retourformulier vind je hier: Retourformulier

Ons adres is:
Inner Vitamins
Vissersweg 1
4306 NS Nieuwerkerk

1.17 Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te doen bij Inner Vitamins.

1.18 Waarom staat er bij de producten niet omschreven waar het voor dient?

Helaas mogen wij door de strenge EU-wetgeving maar beperkt informatie geven over supplementen. Alleen goedgekeurde claims die in de EU database staan, mogen vermeld worden. Resultaten uit wetenschappelijke onderzoeken die niet ter goedkeuring aan de EU zijn overlegd, mogen we daarom veelal niet delen. 

1.19 Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief en waar kan ik mijzelf aanmelden?

Via de link Nieuwsbrief kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief.
Laat je inspireren en blijf op de hoogte van onze speciale acties, gezondheidstips, recepten en onze nieuwe producten. (ca. 12 keer per jaar)

1.20 Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen, hoe meld ik mijzelf af?

Onderaan elke nieuwsbrief die je ontvangt, staat de mogelijkheid om je af te melden. Zodra je op 'afmelden' klikt, ontvang je onze nieuwsbrief niet meer.

1.21 Ik heb een klacht, wat nu?

Indien je onverhoopt een klacht hebt, laat het ons weten. Wij zullen er alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. Je kunt contact opnemen via [email protected]

Wij streven ernaar om je email binnen enkele uren te beantwoorden. Je krijgt in ieder geval op werkdagen binnen 24 uur een reactie. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 0111-451034.

1.22 Hoe kan ik contact met Inner Vitamins opnemen?

Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen) via telefoonnummer 0111-451034. Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar via e-mail [email protected] of je kunt via deze link contactformulier het contactformulier invullen. Wij streven ernaar om je vraag op werkdagen dezelfde dag nog te beantwoorden.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box

    Klantenservice

    HULP NODIG BIJ EEN BESTELLING OF VRAGEN OVER EEN PRODUCT? WIJ HELPEN GRAAG!

    Telefonisch contact
    Bel ons op +(31)111 451034
    Op werkdagen van 9:00-17:00 uur

    Bezoek onze winkel
    Vissersweg 1
    4306 NS Nieuwerkerk

    Inner Vitamins 8,9 / 10 - 299 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »
    }