Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Verzenden & retourneren

Levering via PostNL
Inner Vitamins werkt samen met de PostNL Pakketservice. Samen streven wij ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2–4 werkdagen te leveren. Bekijk de actuele status van uw bestelling op de Mijn account pagina.

Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de volgende dag af te halen bij het afhaalkantoor. PostNL laat een bericht achter in uw brievenbus waarop staat waar u de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen.

Indien u een Track&Trace code wilt ontvangen, kunt u een mail sturen naar info@innervitamins.nl


Tip! Bent u niet vaak thuis? Laat het pakket dan op uw werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.

Verpakking
Alle producten worden verzonden in een luchtkussenenvelop of een kartonnen doos met retourstrip. Op deze wijze proberen we mogelijke schade aan uw bestelling te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan met uw bestelling tijdens de verzending dan horen wij dit graag. U kunt ons bereiken door gebruik te maken van onze contactgegevens.

Verzendkosten
Nederland: 0-10 kg: € 6,95   10-30 kg: € 13,25

Vanaf € 50 hanteren wij gratis verzending in Nederland  

Europa: 0-20 kg: € 13,00   20-50 kg: € 19,50

Vanaf € 150 gratis verzending in Europa

Wereldwijd: 0-20 kg: € 24,30   20-50 kg: € 34,30

Vanaf € 1000 gratis verzending wereldwijd

Vertraagde levering
Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Check de actuele status van uw bestelling in uw account.

Niet leverbare artikelen
Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan wordt u hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar uw bankrekening.

 

Ruil- en retourvoorwaarden
Voor het ruilen en retourneren van bestellingen gelden de volgende voorwaarden:

- Binnen 14 dagen na ontvangst van het product. 
- Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd.
- De verpakkingen van bijv. voedingssupplementen zijn nog geseald en niet geopend.

Terugsturen naar het retouradres
Stuur uw bestelling terug naar ons retouradres en vermeld uw bankgegevens.

t.a.v. Inner Vitamins
Postbus 4, 4325 ZG Renesse

Wilt u het artikel ruilen? Dan betaalt u voor de nieuwe levering geen verzendkosten. Bij een retour wordt het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten binnen 7 werkdagen naar uw bankrekening teruggestort. 

Ruilen en retourneren per post:

- Geef duidelijk aan wat u wilt ruilen en/of retourneren
- Voeg de artikelen samen met het ingevulde formulier in het pakket
- Vermeld het retouradres op het pakket
- Frankeer het pakket voldoende

t.a.v. Inner Vitamins
Postbus 4, 4325 ZG Renesse

Voor vragen over ruilen en/of retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.innervitamins.nl of via ons contactformulier. 

Klachten over artikelen
Hebt u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen of heeft u een klacht over de dienstverlening, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 14 dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar:

t.a.v. Inner Vitamins
Postbus 4, 4325 ZG Renesse

Hebt u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail (info@innervitamins.nl) of telefonisch (0111-451034) indienen. Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen inhoudelijk behandeld. We sturen u hier per e-mail een bevestiging van. Wij zullen samen met u tot een gepaste oplossing komen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Abonneer nu!

Vul hier je email adres in om op de hoogte te blijven van de laatste acties.